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Institut Supérieur de Gestion de Tunis

ISG Student Alumni Association

and

Tunisian Marketing Association

In collaboration with

The Academy of Marketing

and

El Ghazala Technopark

Organise a conference in Tunis

November 2-3, 2006

Marketing in the era of ICT

(Information and Communication Technologies)

The conference Poster : in JPG | in PDF
Download the conference time schedule : in MS WORD format

Conference program :
Jeudi 2 novembre 2006 : Colloque doctoral

  • Les Déterminants de la Fidélité Au Site Web Marchand (Istabrak Kamoun)
  • Utilisation de l’Internet et Mission de l’Expert Comptable (Inès Zekri)

  • Les Antécédents de l’Acceptation de la Technologie ERP (Amel Chaabouni)

  • Implantation du CRM (Fekhta Zouaoui)

  • Internet et Liens Relationnels entre Entreprises (Aida Matri Ben Jemaa)

  • CRM et Réclamations Clients (Samiha Mjahed)

  • Adoption du E-learning : le cas des apprenants de l’Ecole Virtuelle de la Poste (Dorra Abdennadher)

  • La contribution d’Internet au développement des exportations des PME (Tazarki Imen)

Vendredi 3 novembre 2006 : Conférences

  • KEYNOTE SPEECH : Electronic Marketing: Threats or Opportunities (M. Baker)

  • Consumer Positive Emotion and Effects on E-Shopping Behaviour (L. Wright, C. Dennis & C. Jayawardhena)

  • E-Tailing Webatmosphere (Anis Allagui)

  • Customer as Servie Co-Designer in the Online Travel Sector (A. Broderick)

  • Explanation of the Assimilation of Third Party Electronic Marketplaces (D. Ben Amor, M. Khalifa)

  • Evaluation de la performance de la présence sur le Web (Y. Ben Mustapha, M. Zghal)

  • Le Web et l’Orientation Marché (R. Chaabouni, M. Zghal)

  • Le service Public en Ligne : le B2B et le B2A (K. Gharbi)

  • Elaboration d’un plan Marketing pour un service public B2B offert en ligne: cas du WebTelegram (M. Kheder, A. Triki)

  • Commerce électronique en Tunisie (S. Hammi)

  • Le E-learning à travers l’Université Virtuelle Tunisienne : Ce qu’en pensent les principaux acteurs (O. Ouergui, A. Triki)

  • Adoption des Technologies de l’Information et de la Communication (M. Ben Hammouda)

  • Les Applications des Systèmes d’Informations Géographiques en Marketing (E. Jemmali, I. Kammoun)

Target audience

  • Business executives, strategy leaders, rechearch and development directors, marketing managers, webmasters, organisation directors.
  • Professors, consultants, researchers in the field of Marketing

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   kodjo.samlaba@isg.rnu.tn | Phone 216 71 588 514 | Fax 216 71 588 487 | November 2 –3, 2006 | Tunis, Tunisia